دسته‌بندی نشده

9 اصل جادویی برای بهبود عملکرد هنگام کار و تحصیل در خانه

آیا این مطلب را برای بهبود عملکرد خود جهت کار و تحصیل در خانه مطالعه می کنید؟ با این 9 نکته برتر را در کمترین زمان مطالعه کنید و بیاموزید که چگونه خود را سالم، شاد و سازنده نگه دارید.

نکته 1: هنگام کار و تحصیل در خانه نیز لباس رسمی بپوشید.

نکات زیادی را مشاهده خواهید کرد که به شما توصیه می کنند مانند اینکه قرار است سر کار بروید لباس بپوشید. بسته به کد لباس کار، این ممکن است کمی احساسات شما را از بین ببرد.

نکته مهم در این مورد از دیدگاه روانشناسی این گونه است که: شروع روز، به عنوان شروع یک روز کاری عادی باشد.

روز را تا حد ممکن نزدیک به یک روال عادی و قبلی خود ادامه دهید. بنابراین، بلند شوید، دوش بگیرید، صبحانه خود را بخورید و لباس بپوشید. تمام روز را در لباس خواب نمانید و روز را تا جایی که ممکن است به روال عادی روز کاری خود نزدیک کنید.

نکته 2: فضای شخصی و منحصر به فردی برای خود را ایجاد کنید.

از این جهت که به راحتی به هر آنچه که نیاز دارید دسترسی دارید، اطمینان حاصل کنید. (کور کردن نور خورشید و یک جلسه مجازی ترکیب خوبی نیست) اطمینان حاصل کنید که این فضا به شما امکان می دهد راحت بر روی صندلی بنشینید و به میز کاری خود بیشترین دسترسی را داشته باشید. اتاقی از خانه را انتخاب کنید که ساکت است و به شما امکان می دهد تمرکز کنید.

نکته 3: زمان خود را سازماندهی کنید.

روز خود را برنامه ریزی و کارها را هماهنگ شده انجام دهید. قلم و کاغذ را در دست بگیرید و تقویم کاری روزانه برای خود تنظیم کنید تا بتوانید زمان خود را به طور موثر مدیریت کرده و مثمر ثمر باشید. 

نکته 4: با تنظیم هدف بهترین عملکرد را هنگام کار و تحصیل در خانه خواهید داشت.

این نکته می تواند در تنظیم موثر وقت شما نقش مهمی را ایفا کند. پس نباید اهمیت آن دست کم گرفته شود. برای اینکه خود را در فضایی شاد نگه دارید، مطمئن شوید که لیست کارهایی که ایجاد می کنید واقع بینانه و قابل دستیابی است در این صورت تمرکز و بازدهی کاری شما بیشتر می شود.

نکته 5: حواس پرتی ها را به حداقل برسانید.

کلمه مهم در اینجا “به حداقل رساندن” است. حذف یا از بین بردن همه حواس پرتی ها تقریباً غیرممکن است. مخصوصاً که همه ما آنلاین هستیم. تلاش برای چند وظیفه ای مثمر ثمر نخواهد بود و این شما را ناامید و آشفته می کند. بنابراین هنگام تنظیم برنامه خود کارهای کوچکی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید فضای شما آرام است.

نکته 6:  وقفه های بهینه ایجاد کنید.

وقفه های منظم باعث افزایش بهره وری و تمرکز شما می شود. بعلاوه، باعث می شود که یک روال عادی حفظ شود. اگر هنگام کار در مطب 11 صبح استراحت قهوه / چای داشتید، همین کار را در خانه انجام دهید. ورزش بدنی و مهلت زمانی نیز برای حفظ سلامت روان و سلامتی شما مفید است، بنابراین پاهایتان را در وعده ناهار دراز کنید، مدیتیشن کنید یا با استفاده از بسیاری از برنامه ها و فیلم های موجود، مدیتیشن یا تمرین ورزشی کنید.

نکته 7: به سمت تحول دیجیتال در حرکت باشید.

تعداد بی شماری از برنامه ها، ابزارها و سیستم عامل های فناوری وجود دارد که به شما امکان می دهد با مشتریان، همکاران و سایر اعضای تیم کاری ارتباط برقرار کنید. سعی کنید برای برقراری ارتباط، از فناوری های ویدئویی استفاده کنید تا احساس تعامل واقعی تری داشته باشید.

نکته 8: از واژه با ما در ارتباط باشید به شیوه های نوین استفاده کنید.

خلاقیت به خرج دهید و بهانه هایی برای جمع شدن با همکاران خود بیاورید. این مورد به شما و همکارانتان یادآوری می کند که همگی برای یک هدف مشترک با هم کار می کنیم. این مورد یک فرصت را برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و جشن پیروزی ها و کارهای انجام شده را فراهم می کند.

نکته 9: سخن پایانی، از خود مراقبت کنید.

مهمترین نکته را برای آخر ذخیره کنید. استراحت و خوشحالی شما ماده اصلی است. هشت ساعت بخوابید. اطمینان حاصل کنید که بین زندگی کاری و خانه درجاتی از هم جدا شده است. وقتی روز کاری شما تمام شد، درب فضای کار خود را ببندید.

ما همیشه توصیه می کنیم: برای خود وقت بگذارید، یاد بگیرید، ورزش کنید، بازی کنید، استراحت کنید و بخندید.

این را بخوان: ذهنیت ایده آل بازاریاب مدرن چیست؟

منابع:

ترجمه شده از سایت: مدرسه دیجیتال مارکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا